Tomasz Mędrzak

Prawnik Łódź

Kancelaria Prawna Łódź

Jestem absolwentem Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Łódzkim. Z pozytywnym wynikiem zakończyłem aplikację adwokacką w Izbie Adwokackiej w Łodzi. Jako adwokat służę moim klientom wiedzą i wnikliwością w pracy. Zaangażowanie i indywidualne podejście do każdej sprawy, to moja wizytówka, a jednocześnie atut, na który zawsze możecie Państwo liczyć.

Szczególną wartością jest dla mnie zaufanie klientów, które buduję w oparciu o rzetelnie świadczone usługi, słowność i terminowość, a także przejrzyste zasady współpracy.

Potrzebujesz profesjonalnej pomocy prawnej?

Zobacz co zyskasz podejmując ze mną współpracę

01
Kompetencje
Kompetencje

Bazując na rozległej wiedzy, jestem w stanie przygotować dla Państwa kompleksową ocenę aktualnej sytuacji prawnej. Wskażę możliwe rozwiązania problemu oraz wyjaśnię zagadnienia, które stoją za każdym z nich.

02
Dyskrecja
Dyskrecja

Praca adwokata opiera się na wzajemnym zaufaniu. Jestem prawnikiem, który bardzo dosłownie rozumie pojęcie tajemnicy zawodowej. Jako moi klienci możecie Państwo liczyć na konsekwencję w dotrzymywaniu w tajemnicy powierzonych mi informacji.

03
Lojalność
Lojalność

Wskazuję lojalność wobec moich klientów jako najwyższą wartosć, gdyż stoi ona u podstaw tego jak postrzegam zawód adwokata. Reprezentując Państwa interesy, zawsze dążę do ochrony Państwa praw oraz maksymalizacji korzyści.

04
Empatia
Empatia

Empatia w pracy prawnika jest zdecydowanie ważniejsza niż w życiu większości ludzi. To umiejętność zrozumienia sytuacji drugiego człowieka w najtrudniejszych dla niego okolicznościach. To także poczucie komfortu, które zawsze staram się zapewniać swoim klientom.

05
Zaangażowanie
Zaangażowanie

Możecie Państwo liczyć na moje ponadprzeciętne zaangażowanie w każdą z podejmowanych spraw. Choć na pierwszy rzut oka wiele z nich może wyglądać podobnie, to dla mnie każda sprawa jest indywidualną historią, w której odnajdę kluczowe dla wyniku detale.

06
Dobry kontakt
Dobry kontakt

Stawiam na jak najlepszy kontakt z klientami, a szczególnie na przybliżenie zrozumiałym językiem zawiłych przepisów oraz zapisanych w kodeksach praw. By dobrze nam się rozmawiało, musimy mówić tym samym językiem.